XI Música na noite

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

XI Música na noite

Mensaje  Admin el Lun Jul 14, 2008 5:14 pm

XI música na noite. 29-30 Agosto Calo-Teo

29 Agosto
A Mamoa - A Ponte Vella - Rosalía de Castro - S.R. Calo - Charanga BMV

30 Agosto
Berrogüeto - A Quenlla - Zënzar - Pablo Seoane Group

Organizan: Concello de Teo e Asociación Cultural Lúa Chea

Admin
Admin

Ver perfil de usuario http://apontevella.activoforo.com

Actuaciòn Mùsica na Noite

Mensaje  J@v!€r el Mar Sep 02, 2008 1:48 pm

Moi boas a todos!
En primeiro lugar quero dar as grazas a toda esa xente que veu a vernos. A verdade e que esta xente merecese que nos quitemos o sombreiro, xa que acabamos moi tarde de actuar. As 3 e algo da mañá... O certo e que non nos saliron as cousas como querìamos, peo bueno... uns dias son asi e outro mellores...
Tivemos moi mala sorte en todo o dia. Primeiro o tempo que non axudou para moito. Despois tivemos que cambiar a gala, xa que nos quitaron o proxector que tiñamos listo para poñer unas diaposotivas. Chega a actuaciòn, e hai problemas de son. E ali coma os parvos esperando no escenario. E por último, desde o meu punto de vista, e creo que desde o de todos, a nosa actuaciòn deixou moito que desexar. Pero bueno, esperemos que teñamos outro dia mellor para poder representarvos esta gala que tanto tempo levabamos preparando. E a verdade e que ensaios 3 dias a sema, quedandonos ata tarde...cansa moito. E sobre todo para que logo salira o que salira.

peo outra vez serà!

grazas e 1 aperta moi grande para toda a xentiña!!

J@v!€r

Ver perfil de usuario

FELICES VACACIÓNS

Mensaje  GORKA el Vie Sep 12, 2008 11:56 am

HOLA A TODOS, QUE TAL DE VACACIONS?, espero que ben. Razz Bueno espero veros a todos el día 26 para esa marabillosa cena que nos preparan esos marabillosos directivos (que pelota soy jejejeje) y era para decir que si alguien tiene fotos o videos de la gala que por favor los cuelgue que los queremos ver.
Un saludiño a todos y pasadeo ben!!!!!!!! GORKIÑA

GORKA

Ver perfil de usuario

Re: XI Música na noite

Mensaje  JaViEr el Dom Sep 14, 2008 5:02 pm

Moi boas a todos! oxe domingo horrible. semejante resaka teño. xa facia tempo k non as tiña tan grandes. bueno gorkiña, pos aer se estos dias teño tempo de colgar as fotos que teño. non son de moi boa calidade pk as sakou miña nai. peo bue...... poden servir.
1 aperta!

JaViEr
Invitado

HOLA

Mensaje  GORKA el Lun Sep 15, 2008 10:43 am

BOAS Xavier, que maneira de botarlle a culpa as nais, mira que eres malo. Ela seguro que fixo o que estaba nas suas mans, ¿non será que a camara é cativiña?, jejeje. unha aperta

GORKA

Ver perfil de usuario

Re: XI Música na noite

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba